už za 40 min
zadejte adresu

Nejčastější dotazy

Jak zaplatím online?

Platba online je velice jednoduchá – nejprve musíme ale objednávku schválit, tzn. po odeslání objednávky se vám neotevře platební brána, jako tomu bývá v e-shopech, ale čekejte prosím na schválení objednávky, které dorazí do několika málo minut e-mailem. Pokud objednávku schválíme, v tomto e-mailu bude i odkaz, kterým se dostanete na platební bránu Borgun, kde můžete již zaplatit. Pozor – pokud to nestihnete do 5 minut, systém objednávku automaticky zruší.

Online platba záleží na platebních podmínkách Provozovatele a o jejich možnostech se dozvíte z košíku.

Co když chci udělat změnu v objednávce?

V tom případě prosím volejte na telefonní číslo uvedené v kontaktech. Na e-maily bohužel nejsme schopni reagovat, protože obsluha v restauraci k e-mailu vůbec nemá přístup.

Proč mi vlastně objednávku zamítáte?

Není v tom nic osobního :) Je to určitě proto, že bohužel nemáme kapacitu na její vyřízení. Je to buď vytížeností našeho auta, nebo vytížeností našich kuchařů. Pokud jste měli zvolený dovoz, zkuste to třeba na osobní odběr.